سه شنبه ٢٢ آبان ١٣٩٧
http://tdday.ir/


  چاپ        ارسال به دوست

در راستای توسعه بانکداری الکترونیک انجام شد :

از سامانه بانکداری مشارکتی بانک دی رونمایی شد

طی مراسمی در جلسه شورای مدیران بانک دی با حضور محمد رضا قربانی، مدیر عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک از سامانه بانکداری مشارکتی رونمایی شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد رضا قربانی، مدیر عامل بانک دی در مراسم رونمایی از سامانه بانکداری مشارکتی با اشاره به لزوم توسعه ابزار های بانکداری الکترونیکی گفت: يكي از رويكردهاي اينترنت، بانكداري الكترونيك است كه به واسطه افزايش تعاملات اقتصادي، هر روز بر اهميت آن افزوده مي‌شود و براساس تكنولوژي روز دنيا در راستاي كاهش بروكراسي نظام بانكي، راهكارهاي راحت‌تري در برقراري ارتباط مالي و اقتصادي پيش‌رو قرار داده است.
قربانی با بیان این که توسعه بانکداری الکترونیک در راستای تحقق بانکداری سبز و حمایت از محیط زیست یک ضرورت است خاطر نشان کرد: استفاده از بانكداري الكترونيك علاوه بر تكريم ارباب رجوع موجب كاهش هزينه نگهداري و استفاده از پول نقد و افزايش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادي كشور و كاهش تورم و نقدينگي می شود.   
 وی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی معاونت اعتبارات برای طراحی سامانه بانکداری مشارکتی افزود: در فضای رقابتی کنونی ، تنوع بخشی به محصولات و توسعه خدمات کاربر محور از جمله مزایای پياده‌سازي شبكه نوين بانكي بر پايه فناوري اطلاعات است که امکان مدیریت کانال های ارتباطی بانک با مشتریان را برای ارائه خدمات به موقع و جلب رضایت آن ها فراهم می آورد.
 محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در حوزه بانکداری اینترنتی گفت: بانک دی با هدف پاسخگویی به نياز مشتریان به ویژه مشتریان حقوقی در خصوص تقسيم وظایف و تفویض اختيار جهت انجام عمليات مالی به کارمندان خود، اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه بانکداری مشارکتی نموده است. 
وی افزود: با استفاده از قابلیت های این سامانه، کاربر اینترنت بانک می تواند جهت محول نمودن برخی عمليات خود به فرد دیگر، کاربر یا کاربران مجازی با دسترسی مشخص به عمليات تعریف شده بر روی سپرده های مورد نظر تعریف کند و از این طریق  کاربران مجازی می توانند با نام کاربری و رمز ارسال شده به بخش هایی که توسط کاربر اصلی مشخص شده دسترسی داشته و عمليات مجاز خود را از طریق منبع مالی مجاز انجام دهند.  
بخشی زاده تاکید کرد : محدودیت هایی که از طریق بانک برای کاربر اصلی تعریف شده اند در انجام عملیات بانکی شامل کابران مجازی نیز می شوند.
 گفتنی است پاسخگویی به نياز مشتریان حقوقی بانک جهت تقسيم وظایف مرتبط با عمليات مالی به کارکنان، پاسخگویی به نیاز مشتریان حقیقی جهت تفویض امور مالی خود به اعضای خانواده و یا اشخاص ثالث و نیز امکان تعریف کاربر مجازی و ارائه دسترسی‌های مشخص جهت استفاده از منابع مالی کاربر اصلی، مدیریت آسان کاربران مجازی از طریق فعال یا غيرفعال کردن و ویرایش گروه آنها، مانيتورینگ فعاليت های کاربران مجازی از طریق گزارش تاریخچه عمليات کاربران و گروه بندی کاربران مجازی جهت مدیریت دسترسی‌ها از جمله مزایای سامانه بانکداری مشارکتی است.
همچنین این سامانه که به عنوان یکی از بخش های اینرنت بانک دی در دسترس مشتریان حقیقی و حقوقی قرار گرفته است امکان تفکیک عمليات شخصی و شرکتی کاربر مجازی، تعيين سقف مجاز تراکنش روزانه و ماهانه و تعيين مقصد مجاز (سپرده/ شبا) را برای کاربران مجازی فراهم می آورد.


١٢:٥٩ - 1397/08/02    /    شماره : ١٧٧٦    /    تعداد نمایش : ٤٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




نقشه

درباره ما

موقعیت جغرافیایی و اطلاعات تماس

تلفن : 5-88547230-021 فاکس : 88547165-021 رایانامه : info@tdday.ir تارنما : www.tdday.ir نشانی : تهران - خیابان شهید احمد قصیر(بخارست) کوچه مقدس (چهارم) شماره 1

معرفی هولدینگ توسعه دیدار ایرانیان

هولدینگ توسعه دیدار ایرانیان فعالیت خود را از اردیبهشت ماه سال 1388 به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه مالی بانک دی در زمینه فعالیت های عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، صادرات و واردات ماشین آلات راه سازی، کشاورزی و ساختمان، خدمات پیمانکاری، آموزش، نظارت و مدیریت بر پروژه و مشارکت و سرمایه گذاری در تأسیس شرکت های نوپا آغاز نمود.